subota, studenoga 28, 2009

1. RADNO PRVENSTVO HRVATSKIH OVČARA više nego odlično!



Prošao je ispit zrelosti svaki najmanji dio priređivačke ekipa 1. radnog prvenstva hrvatskih ovčara! mOvo što smo imali priliku vidjeti prošli vikend nemože se vidjeti više nigdje, na tako malom prostoru s tako malo pasa a toliko multifunkcionalnih pasa i savršenih vodiča, svima najtoplije BRAVO!

Nisam za to da se netko hvali jer se svi poslije pokvare ali ja sam oduševljen i jednostavno moram reći da ovome nije bilo zamjerki, od same pripreme, dogovaranja i dolaska, preko prijema i srdačnog druženja isplepletenog toplinom dobrog domačina pa sve do potpune realizacije cijele priredbe, poklona, večere, veličanstvcene završne ceremonije s kojom sam bio potpuno ispunjen pa sve do samog rastanka (inače čim završim sa ocjenjivanjem žurim kući a ovdje mi se ostajalčo kolikoi je sve bilo dobro)

Šta više reći za kraj ovog pisanja?

Šta vam ja mogu što niste bili i uživali u svemu kao ja!

Rezultati natjecanja su na http://www.hrvatskiovcar.hr/rezultati.htm a fotke na http://www.hrvatskiovcar.hr/galerija.htm

Ovo je BOB kuja MAWLCH SHAY